Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Kicki - 27 januari 2009 13:40

Well, jag fick jobbat två veckor iaf innan förkylningen hoppade på mig... Det jobbiga är att jag är egentligen mest snuvig... åsså feber förståss, annars hade jag ju gått till jobbet!!

Annars då... bilen är lagad =) Ekonomin är totalskit! Räknade ut igår att efter räkningar och sånt är betalt har jag bara ett par hundralappar kvar... blir till att leva på luft och vatten denna månad... Sååå idag går jag in på  banken för att godkänna mina betalningar, hmmm där är mer pengar än det skulle!! Har fortfarande inte fått bekräftat var de kommer ifrån, men iom att det inte står nån avsändare tror jag att det kan vara pappsen som satt in pengar så där helt plötsligt... Utan att jag hunnit klaga till honom om min ekonomiska sits... =D=D Uuuunderbart, nu blir det mat på bordet den här månaden med =)

Kärleken då... där har jag det definitivt bättre än jag förtjänar... han tycker jag är vacker och älskar mig! Kan man få det bättre???


Ovido - Quiz & Flashcards