Alla inlägg under augusti 2009

Av Kicki - 17 augusti 2009 10:31

Jaha, nästan 1 månad tog det... =)

Huskontraktet blev skrivet, så nu är huset vårt. Inflytt 1 oktober, lääääängtar!! Vill ha min egen trädgård! Känns som det är sååå himla länge kvar, fast det bara är 1½ månad kvar... Snart dax att börja packa...

Nåt jag däremot INTE längtar efter är flyttstädningen av lgh, men där har min underbara granne sagt att hon gärna hjälper till... hon är ändå hemma hela dagarna och har inte så mkt att fördriva tiden med =)=) Tänk om alla hade så bra grannar som mig ;-) =D.


 Hade tänkt boka in en tid i tvättstugan idag och försöka få bort berget med tvätt... Men fanns ingen ledig tid, får väl ta nån maskin här hemma ist då...


Jobbet då: nu har jag jobbat min första vecka i hemtjänsten... har funkat jättebra, har lärt mig en morgonrutt och ska väl få lära mig någon fler nu till veckan, ska även jobba kväll ett par dagar denna veckan så då lär jag väl mig den rutten med =)=) Tycker det är jätteroligt att köra bil och sen är det skönt att få lite egentid mellan hemmen...


Vikten: funkar oxå bra... Hade ju gått ner 5kg med "ren" kur... Det innebär att ca 2kg av dem är vatten som man lägger på sig igen när man börjar äta igen... Men det som jag hade gått ner i omfång har inte förändrats utan vattnet lade sig jämnt över kroppen, så det märktes inte =) Efter jag börjat äta igen har jag gått ner 1kg igen så nu är det totalt 4kg jag gått ner. Men det som är roligast är att jag har fått på mig jeans som jag inte kunnat ha på drygt 1 år =D=D


Ovido - Quiz & Flashcards