Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Kicki - 6 januari 2009 19:24

Mmmm, min dator är inlämnad på lagning...trodde jag skulle få tillbax den denna veckan, men tydligen var det moderkortet som var fel på så den är skickad till Tyskland... så nu tar det ytterligare några veckor tills jag får den tillbax =(=(

Som tur är har min älskling dator så jag kommer ju ut på nätet emellanåt ändå... Sen har syster A dator men inget internet just nu och jag tvärtom så, vi kan ju slå våra påsar ihop lite och utnyttja varandra ;-)


Men som ni kanske förstår kommer det inte bli uppdaterat här så himla ofta ett tag framöver...


På måndag börjar iaf allvaret igen för då börjar Kicki jobba...90% inom äldreomsorgen... Blir nog bra, får ju riktig lön och en dräglig tillvaro ekonomiskt iaf =)

Ovido - Quiz & Flashcards