Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Onödigt (men roligt) vetande om MIG ;-)

Av Kicki - 11 juni 2009 20:33

1. Hur gammal är du om fem år? 40
2. Vem var den sista du träffade? Samuel, strax innan han kröp i säng =)
3. Hur lång är du? 158 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Natt på muséet 2
5. Vem ringde du senast? Cilla
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nej =( det har jag glömt, fast jag tänkte på det igår =(=( ska genast göra det! Till pappsen ang Ninis födelsedag
7. Vad är dagens planer? Ska slappa framför tv:n
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? gör gärna båda...
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? dagen innan Celines 2-årsdag
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? klockan ringde 05.30
13. Har du någon gång hittat en katt? ja
14. Vilken är din favoritplats? Vid vatten... en sjö/hav eller ett vattendrag
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Gift, hus, färdigutbildad civilekonom med ett bra jobb och bra lön...
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar!! och mörker...(har en gubbe under sängen periodsvis...)
18. Vem fick dig att skratta senast? Min arbetskamrat Annika, idag på jobbet =)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nä, har faktiskt gjort det...
20. Har du stationär eller bärbar dator?  Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3st
23. Hur många landskap har du bott i? 4 Skåne (Höganäs), Uppland (Stockholm), Jämtland (Östersund, Brunflo, Hara, Dvärsätt och Östersund igen) och Västra Götaland (Partille, Gbg, Skene, Fritsla och Skene igen)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? japp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?Beror väl på
26. Är du social? jajamensan =)
27. Vilken är din favoritglass? Finns många goda!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spendera en del, investera en del och spara en del
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe =)
32. Sover du på någon särskild sida? Nja, mestadels på vänster sida, halvt på mage halv på sidan...
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Ja, tyvärr, både röker och snusar... =/
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en grannes dotter
37. Vill du ha barn? Nej, har så jag klarar mig =)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska =)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, fast bara fram på passagerarsätet...
40. Föredrar du havet eller en pool? Dum fråga Havet så klart
41. Vad spenderar du helst pengar på? God mat, kläder... =)
42. När var du i kyrkan senast? När Sara begravdes
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Big Tasty på Mc Donalds... Skolavslutningsmiddag =D
44. Vem är den roligaste människan du känner? Kan inte välja...
46. Vilka personer utmanar du? Den som vill
46. Välj ett ärr på din kropp? Har många att välja på, men det största är från livmoderoperationen...
47. Vad har du för ringsignal? Creepy tone (från one missed call-filmerna)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nope, tyvärr...
49. Flirtar du mycket? Ja, jag är nog rätt flirtig av mig...
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I min hall
51. Kan du byta olja på bilen? Ja då
52. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Läkartid och läkarens namn
53. Vilken var den senaste bok du läste? Så dumt av Mia Törnblom
54. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Var längesen jag lyssnade på radion...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, ett par st, Illustrerad vetenskap historia, Topphälsa och Allt om Mat
56. Dansar du i bilen? Studsar lite i sätet till musiken emellanåt =)=)


 
 
love

love

11 juni 2009 20:37

Vilket lag hejar du på?
Jag hejar på AIK.
PS:Vad fin blogg du har

http://aik-.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 9 maj 2011 20:22

Long time... Ja, här händer det lite för mkt på det personliga planet för att få ork till att blogga, men som vanligt så är det en TÄVLING som fått mig att blogga igen ;-)   Well, som många andra tjejer med mig så bara ÄLSKAR jag skor... (förvå...

Av Kicki - 15 juni 2010 21:05

Har en fruktansvärt jobbig pollenallergi, för ett par år sedan gick jag på något som heter hyposensibilisering... typ vaccinering mot allergi. Det innebär att med jämna mellanrum får en spruta med allergener (det man är allergisk emot) under en längr...

Av Kicki - 13 juni 2010 19:51

Mina kattfröknar har haft otur, de har råkat ut för en okastrerad hankatt som tycker att han ska vara herre på täppan. Jag trodde att de råkat ut för en räv eller nåt, men i fredags när jag kom till veterinären så var hennes första fråga om vi hade e...

Av Kicki - 8 juni 2010 11:06

Lääänge sedan jag skrev nu... Har tyvärr lite svårt att få rumpan ur, även fast jag egentligen tycker det är roligt att skriva... Jaja, ska försöka bli lite bättre på att skriva och inte bara läsa andras ;-) Undersökningarna är iaf klara och enli...

Av Kicki - 5 januari 2010 10:14

Fortfarande samma problem med kroppen och inga svar än... och ingen magnetröntgen än =/ *suck* Jaja, det kommer väl, men jag vill veta NU!!!   Snart åker vi till Thailand, jag och älsklingen, pappsis med fru och syster med pojkvän. Ska bli så s...

Ovido - Quiz & Flashcards