Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Pinne...

Av Kicki - 31 maj 2009 19:11

i rumpan, fick min son i fredags. Han och några kompisar på skolan hoppade omkring i närheten av ett nedsågat buskage, han tappar balansen baklänges och landar rakt ner bland dessa vassa pinnar. Som tur är har pinnen gått in strax bredvid "rumphålet" så han har inte skadat några inre organ. Men det blev sjukhusvistelse över natten, han fick åka hem igår och mår väl rätt ok ändå.

Idag har jag och älsklingen vart till Patrille och firat min syster som fyller 20 på tisdag, hon har pratat om att hon vill göra en tungpiercing, så vi gav henne pengar till det, hade egentligen velat ge henne ett presentkort till piercingstudion, men de hade stängt idag... =/

Hälsade på lillasyster Saras grav oxå innan vi åkte hem, pappa har fått till det jättefint där, tyvärr har jag inget minneskort i min kamera just nu så kameran blev kvarlämnad hemma. annars skulle jag visat er hur fint det är...

Just nu sitter älsklingen och spelar fotboll på xbox 360 och däremellan springer han ner i tvättstugan... =) Själv sitter jag och latar mig framför tv:n och datorn =D=D

 
 
Ingen bild

Beckah

1 juni 2009 09:31

Inte lätt att bli våldtagen av ett träd men tur det bara var i "köttet" så att säga. Hörru du kan väl fota med mobilen när du glömt kamera/minneskort vällan? :-)

 
Ingen bild

Kicki

1 juni 2009 21:30

Vadå glömt???
Väntar på ett minneskort son någon lovade mig eftersom denne någon inte använder det...^^

 
Ann

Ann

2 juni 2009 18:09

Hej!
Aj ont o få pinne i röva... Tur det gick "bra".
Synd du inte svarade igår.. =/ Men får ta det nästa gång. =) Nu e Muskur med upp iaf. =)
O du har det bra med en karl som tvättar o tar han dom dig! Så glad för dig!!! =)

Ta hand om dig vännen!
Kramar

http://missanmy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 9 maj 2011 20:22

Long time... Ja, här händer det lite för mkt på det personliga planet för att få ork till att blogga, men som vanligt så är det en TÄVLING som fått mig att blogga igen ;-)   Well, som många andra tjejer med mig så bara ÄLSKAR jag skor... (förvå...

Av Kicki - 15 juni 2010 21:05

Har en fruktansvärt jobbig pollenallergi, för ett par år sedan gick jag på något som heter hyposensibilisering... typ vaccinering mot allergi. Det innebär att med jämna mellanrum får en spruta med allergener (det man är allergisk emot) under en längr...

Av Kicki - 13 juni 2010 19:51

Mina kattfröknar har haft otur, de har råkat ut för en okastrerad hankatt som tycker att han ska vara herre på täppan. Jag trodde att de råkat ut för en räv eller nåt, men i fredags när jag kom till veterinären så var hennes första fråga om vi hade e...

Av Kicki - 8 juni 2010 11:06

Lääänge sedan jag skrev nu... Har tyvärr lite svårt att få rumpan ur, även fast jag egentligen tycker det är roligt att skriva... Jaja, ska försöka bli lite bättre på att skriva och inte bara läsa andras ;-) Undersökningarna är iaf klara och enli...

Av Kicki - 5 januari 2010 10:14

Fortfarande samma problem med kroppen och inga svar än... och ingen magnetröntgen än =/ *suck* Jaja, det kommer väl, men jag vill veta NU!!!   Snart åker vi till Thailand, jag och älsklingen, pappsis med fru och syster med pojkvän. Ska bli så s...

Ovido - Quiz & Flashcards