Direktlänk till inlägg 20 juli 2009

Long time... =/

Av Kicki - 20 juli 2009 15:04

Ja, nu var det väääldigt länge sen jag skrev nåt här... Har lixom haft fullt upp...

AC/DC konserten var skitkul!! På måndagen, alltså dagen efter, blev jag sambo =) Då flyttade min älskling in hos mig =D=D

Då började dessutom min semester... 3 veckors ledigt från jobbet =)=) Vecka nr2 på semestern fick jag hem mina barn för 2 veckor... Gött!! Vi gjorde inte så himla mkt aktiviteter, men en tur till High Chaparral blev det iaf, uppskattat och kul både för barnen och mamman, som aldrig vart dit innan... Även för älsklingen och hans yngsta förståss, fast för dem var det inte första gången =) Vill dit igen, fast med ett gäng galna vuxna, utklädda... =D ;-)

Vi har letat för fullt efter ett hus vi vill ha, och nu har vi äntligen hittat det, skriver kontrakt på torsdag =)=)

Så nu är huvudet fullt av renovering och material för min älskling, hans bästa vän är numer blocket.se. ;-)

Sen har jag tatt tag i det här med min vikt, inte för att jag är jätte-överviktig, men tillräckligt överviktig för att behöva göra nåt åt det... Tränar ordentligt + att jag tagit hjälp av Cambridge-dieten för att få en kickstart... Har alltså druckit 3 shake om dagen och massa vatten i 2 veckors tid, imorrn... Och kunde inte vänta med andra vägningen utan gjorde den en dag för tidigt... Idag alltså =) Har under denna tiden gått ner 5 kg =D From imorrn börjar jag äta ett mål mat om dagen och nästa tisdag blir det två... Sen får vi se hur länge jag kör så, innan jag lägger ner den biten helt... =) Roligt är det iaf att det faktiskt gett resultat, känner mig jätteduktig ;-)

På jobbsidan är det oxå förändring på gång... Om 2 veckor börjar jag jobba i hemtjänsten i Sätila ist för inne på Klockaregården, känns både spännande och sorgligt, har ju lixom lärt känna mina arbetskamrater nu och trivs att jobba med dem... de flesta iaf =)=) Jaja, det är trevliga personer som jobar i hemtjänsten oxå, så det blir säkerligen bra.

Ha det så bra, så får vi hur lång tid det tar för mig den här gången innan det blir en uppdatering igen ;-)

Kram på er!! =)=)

 
 
Ann

Ann

22 juli 2009 11:58

Hej!
Härligt det låter att dit liv ahar tagit sådan fart igen! Så otroligt glad för din skull!!! =) Puss o kram på dig!!

http://missanmy.bloggagratis.se

 
Beckah

Beckah

25 juli 2009 23:50

Trevligt med en uppdatering även om man redan visste det mesta :-)

http://beckahbitch.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 9 maj 2011 20:22

Long time... Ja, här händer det lite för mkt på det personliga planet för att få ork till att blogga, men som vanligt så är det en TÄVLING som fått mig att blogga igen ;-)   Well, som många andra tjejer med mig så bara ÄLSKAR jag skor... (förvå...

Av Kicki - 15 juni 2010 21:05

Har en fruktansvärt jobbig pollenallergi, för ett par år sedan gick jag på något som heter hyposensibilisering... typ vaccinering mot allergi. Det innebär att med jämna mellanrum får en spruta med allergener (det man är allergisk emot) under en längr...

Av Kicki - 13 juni 2010 19:51

Mina kattfröknar har haft otur, de har råkat ut för en okastrerad hankatt som tycker att han ska vara herre på täppan. Jag trodde att de råkat ut för en räv eller nåt, men i fredags när jag kom till veterinären så var hennes första fråga om vi hade e...

Av Kicki - 8 juni 2010 11:06

Lääänge sedan jag skrev nu... Har tyvärr lite svårt att få rumpan ur, även fast jag egentligen tycker det är roligt att skriva... Jaja, ska försöka bli lite bättre på att skriva och inte bara läsa andras ;-) Undersökningarna är iaf klara och enli...

Av Kicki - 5 januari 2010 10:14

Fortfarande samma problem med kroppen och inga svar än... och ingen magnetröntgen än =/ *suck* Jaja, det kommer väl, men jag vill veta NU!!!   Snart åker vi till Thailand, jag och älsklingen, pappsis med fru och syster med pojkvän. Ska bli så s...

Ovido - Quiz & Flashcards