Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Kicki - 19 januari 2009 22:42

Ja, då var första veckan på jobbet gjord. Har gått väldigt bra, hade ju helg redan första veckan och bara en dag och en kvälls introduktion. Jättetrevliga arbetskamrater och mysiga gamlingar =)

Min bil håller på att haverera... drivaxeln är kass så nu har jag och älsklingen bytlånat bil så han kan byta på den. Så just nu kör jag v70, känns lite knasigt eftersom den är bra mkt större än min lilla mazda 323.

Nä, måste lägga mig, ska jobba tidigt imorrn... skulle lagt mig för en timme sen men fastnade framför tv:n, 5:an, "virgin school" Hahaha såååå otroligt töntigt!! En rejäl fylla och en brud som inte har nåt emot en oskuld och saken är biff ;-) Seriöst, det är väl bra att sånt finns, men det känns lite överdrivet...

Jaja gonatt o sussa gott

Ovido - Quiz & Flashcards