Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Heeeeey =)

Av Kicki - 9 maj 2011 20:22

Long time...

Ja, här händer det lite för mkt på det personliga planet för att få ork till att blogga, men som vanligt så är det en TÄVLING som fått mig att blogga igen ;-)


Well, som många andra tjejer med mig så bara ÄLSKAR jag skor... (förvånad?? Inte jag...)


Och nu har jag hittat den ultimata tävlingen!! (och för att få lite bonuspoäng, bloggar jag om den ;-)...)

Man kan vinna 40 par skor!!! Som sagt den ultimata tävlingen! 


Gå in på länken & testa du med =)=)

http://www.tlcsverige.se/tavling



Lycka till! (ni får gärna hålla tummarna för mig ;-)...)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 15 juni 2010 21:05

Har en fruktansvärt jobbig pollenallergi, för ett par år sedan gick jag på något som heter hyposensibilisering... typ vaccinering mot allergi. Det innebär att med jämna mellanrum får en spruta med allergener (det man är allergisk emot) under en längr...

Av Kicki - 13 juni 2010 19:51

Mina kattfröknar har haft otur, de har råkat ut för en okastrerad hankatt som tycker att han ska vara herre på täppan. Jag trodde att de råkat ut för en räv eller nåt, men i fredags när jag kom till veterinären så var hennes första fråga om vi hade e...

Av Kicki - 8 juni 2010 11:06

Lääänge sedan jag skrev nu... Har tyvärr lite svårt att få rumpan ur, även fast jag egentligen tycker det är roligt att skriva... Jaja, ska försöka bli lite bättre på att skriva och inte bara läsa andras ;-) Undersökningarna är iaf klara och enli...

Av Kicki - 5 januari 2010 10:14

Fortfarande samma problem med kroppen och inga svar än... och ingen magnetröntgen än =/ *suck* Jaja, det kommer väl, men jag vill veta NU!!!   Snart åker vi till Thailand, jag och älsklingen, pappsis med fru och syster med pojkvän. Ska bli så s...

...

Av Kicki - 4 december 2009 15:58

Sitter här och väntar på att färgen i håret ska ha "dragit" färdigt och läste lite i ett par andra bloggar som jag följer... kände att jag har försummat den här bloggen... Vet bara inte riktigt vad jag ska skriva, det händer inte så mkt, ellar jo d...

Ovido - Quiz & Flashcards