Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Jaha, mina vänner....

Av Kicki - 14 maj 2009 10:04

Long time, no see...

Well, här är allt bra, för det mesta iaf!

Hemma med feber idag, lite tråkigt, men sånt som händer... Kanske lugnar sig framåt dan, så jag kan jobba och träna imorrn =)

Har börjat träna på friskis & svettis =) Tränar yoga på måndagar - heelt underbart skönt & roligt =) Sen försöker jag få tiden att räcka till, till core, basjympa och så ska jag boka in gym-instruktion så kan jag börja gymma oxå, det är ju inte tidsbestämt som det är med grupperna, vilket gör att det blir lite lättare att få tiden att räcka till... =)

Vad händer annars då??

Vi har börjat kika runt på lite hus... finns några intressanta, men vi får väl se vad det blir. Inte i nån "sardinburk" iaf är vi helt överrens om, ska inte vara så att man kan kika in i grannens fönster genom vårat... Sen är väl tanken att skaffa ett pat fyrhjulingar oxå som ungarna ska kunna få köra runt lite med... och då går det inte att bo "mitt i smeten".

Nu är det inte så långt kvar innan jag har semester... Börjar min semester med AC/DC konsert, ska bli så SJUUUKT KUL!!! Sen 3 veckor semester på det =) 1 vecka utan och 2 veckor med barnen, det enda som jag praktiskt taget bestämt att vi ska göra än, är High Chaparal, varken jag eller barnen har vart där förut så det ska bli kul =)

Nä, nu får jag ta och ägna mig lite åt systersonen som jag passar en liten stund medan syster har lite ärenden hon behövde uträtta utan barn.


Ha det gott, alla!!

KRAM

 
 
Ingen bild

Beckah

14 maj 2009 11:27

hahaha basjympa läste jag som bajsgympa. Märks vad jag nyss bloggade om :-D

Hoppas ni springer på drömhuset och att det ligger okej i avstånd från oss andra :-)

 
Ingen bild

Kicki

14 maj 2009 11:40

Hahaha, jaa deet märks... =D
Mmmm, vi tittar ju häromkring så...

 
Ann

Ann

14 maj 2009 14:08

Hej gumman! Så härligt o få läsa lite om vad som händer i ditt liv.. =D
Ja det måste vara härligt o kommit igång med träningen!
Själv håller ja på o tränar lite här hemma.. med o hugga ved.. =P

Ta hand om dig o hoppas du hittar ditt hus! =)

Kraaaammar

http://missanmy.bloggagratis.se

 
Åza

Åza

15 maj 2009 05:46

*kryper ner i din väska redo för AC/DC konsert..kliver inte därifrån förrän vi lämnat High Chaparall..haha
Spänande med husköp,blir du kvar i Mark??Trevlig helg!! Kram

http://aza.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 9 maj 2011 20:22

Long time... Ja, här händer det lite för mkt på det personliga planet för att få ork till att blogga, men som vanligt så är det en TÄVLING som fått mig att blogga igen ;-)   Well, som många andra tjejer med mig så bara ÄLSKAR jag skor... (förvå...

Av Kicki - 15 juni 2010 21:05

Har en fruktansvärt jobbig pollenallergi, för ett par år sedan gick jag på något som heter hyposensibilisering... typ vaccinering mot allergi. Det innebär att med jämna mellanrum får en spruta med allergener (det man är allergisk emot) under en längr...

Av Kicki - 13 juni 2010 19:51

Mina kattfröknar har haft otur, de har råkat ut för en okastrerad hankatt som tycker att han ska vara herre på täppan. Jag trodde att de råkat ut för en räv eller nåt, men i fredags när jag kom till veterinären så var hennes första fråga om vi hade e...

Av Kicki - 8 juni 2010 11:06

Lääänge sedan jag skrev nu... Har tyvärr lite svårt att få rumpan ur, även fast jag egentligen tycker det är roligt att skriva... Jaja, ska försöka bli lite bättre på att skriva och inte bara läsa andras ;-) Undersökningarna är iaf klara och enli...

Av Kicki - 5 januari 2010 10:14

Fortfarande samma problem med kroppen och inga svar än... och ingen magnetröntgen än =/ *suck* Jaja, det kommer väl, men jag vill veta NU!!!   Snart åker vi till Thailand, jag och älsklingen, pappsis med fru och syster med pojkvän. Ska bli så s...

Ovido - Quiz & Flashcards