Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Kicki - 25 maj 2009 13:09

Idag har jag och lillen vart och hälsat på nya fröken och klassen han ska börja i till hösten. Nya fröken verkar vara jättebra och de klasskamraterna som han fått träffa verkar vara snälla =)

Får erkänna nåt... Jag har inte satt mig ner och verkligen fösökt få lillen att läsa för mig... (dåligt av mig, jag vet) Iaf så blev det naturligt att jag fick göra det idag på skolan... HERREGUD, han läser ju JÄTTEBRA!!! Snacka om att modershjärtat blev stort av stolthet =)=)=) Matten visste jag ju redan att han är bra på (det har han haft i läxa)... Så nu blir det till att skärpa sig och låta honom träna mer på läsningen oxå så han inte lägger av sig under sommaren.

På husfronten... Vi har vart på visning på 2 hus, men de var liiite för mkt att göra... Ska titta på ett till på torsdag, sen väntar vi på en visningstid på ett annat... Hoppas vi hittar det rätta snart!! =)

Annars då, jo livet går sin gilla gång... Ska på grillning/födelsedagsfest på söndag, då lillasyster fyller 20 =)=) ska bli trevligt!!


C Ya

Ovido - Quiz & Flashcards