Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Mmmmm

Av Kicki - 27 december 2008 21:05

var ett tag sen jag skrev...men jag har inte riktigt hunnit med det sista... ;-)

Har umgåtts med älsklingen, mina barn, pappsen och även jobbat lite...

Hur var min jul då?

Fm ägnades åt älsklingen och sönerna... lite julklappar och mys, sen vid halv 2 fick jag lämna ifrån mig dem till deras pappa som oxå ville ha lite jul med barnen =D

Då åkte jag till pappsen medan älsklingen for vidare för att umgås med sin bror och sina två äldsta barn... Sen kom han och hämtade mig hos pappsen och åkte hem till honom. Fick för oss att vi skulle ta en sväng till rockbaren... var faktiskt en hel del folk där, så vi var inte ensamma om att få för sig att det kan vara gott med en öl på krogen fast det är julafton ;-)

Juldagen spenderades först nästan hela dagen i sängen...sen for vi hem hit eftersom jag hade biljett till att gå på supé och dans med två av mina systrar... Älsklingen stannade här, då han inte hade nån biljett... han kom och hämtade mig på natten =)

Idag har jag fått träffat hans näst äldsta och näst yngsta son för första gången... det var pirrigt! Den näst yngsta hade dessutom med sin flickvän, de väntar barn, bye the way... Så syrran sa det innan idag, HAHA så nu ska du bli FARMOR då vid 35 =D=D

eeeehhhh, ja, jo typ plastfarmor...kanske...eller jag vet inte vad man ska kalla det...

Trevligt var det iaf att få träffa dem =) Han kör hem dem nu så då ligger jag och Bianca (hans helghund) här i soffan och myser och väntar...

 
 
Emma

Emma

28 december 2008 14:00

fram med tant kläderna igen nu! =)

http://www.metrobloggen.se/emma1982

 
Ingen bild

Kicki

28 december 2008 14:41

Näääää, jag är ju rockfarmor, du vet den där häftiga som barnbarnen alltid går hem till och tjyvröker...;-)

 
Beckah

Beckah

29 december 2008 10:43

Äh Victors farmor blev riktig farmor vid 37 års ålder så :-D

http://beckahbitch.blogg.se

 
Ann

Ann

30 december 2008 10:47

mmm Du verkar haft en härlig jul! =) O Träffat hans barn med... rockfarmor passar riktigt bra in på dig! =)
Ta hand om dig o
GOTT NYTT ÅR! o God fortsättning!
KRAAAAMMM!!!

http://missanmy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 9 maj 2011 20:22

Long time... Ja, här händer det lite för mkt på det personliga planet för att få ork till att blogga, men som vanligt så är det en TÄVLING som fått mig att blogga igen ;-)   Well, som många andra tjejer med mig så bara ÄLSKAR jag skor... (förvå...

Av Kicki - 15 juni 2010 21:05

Har en fruktansvärt jobbig pollenallergi, för ett par år sedan gick jag på något som heter hyposensibilisering... typ vaccinering mot allergi. Det innebär att med jämna mellanrum får en spruta med allergener (det man är allergisk emot) under en längr...

Av Kicki - 13 juni 2010 19:51

Mina kattfröknar har haft otur, de har råkat ut för en okastrerad hankatt som tycker att han ska vara herre på täppan. Jag trodde att de råkat ut för en räv eller nåt, men i fredags när jag kom till veterinären så var hennes första fråga om vi hade e...

Av Kicki - 8 juni 2010 11:06

Lääänge sedan jag skrev nu... Har tyvärr lite svårt att få rumpan ur, även fast jag egentligen tycker det är roligt att skriva... Jaja, ska försöka bli lite bättre på att skriva och inte bara läsa andras ;-) Undersökningarna är iaf klara och enli...

Av Kicki - 5 januari 2010 10:14

Fortfarande samma problem med kroppen och inga svar än... och ingen magnetröntgen än =/ *suck* Jaja, det kommer väl, men jag vill veta NU!!!   Snart åker vi till Thailand, jag och älsklingen, pappsis med fru och syster med pojkvän. Ska bli så s...

Ovido - Quiz & Flashcards