Alla inlägg den 4 december 2008

Av Kicki - 4 december 2008 17:33

Jag är sjuuuuk! Feber, snuva, hosta... har legat på soffan hela dagen, orkar inte göra nånting vettigt... Sååå tråkigt!!

Just nu sitter jag bara och längtar efter att min älskling ska komma hit, ska ta ett par alvedon så jag blir lite piggare tills han kommer... Har iaf fått i mig lite att äta tack vare syster A som har gått bredvid på Mc donalds idag, hon fick köpa med sig lite mat åt mig =) Inte den bästa maten, jag vet...Jaja, tjata...jag veeeet! Jag SKA låta bli att klaga över vikten...;-)

 Nä, nu alvedon och sen lägga mig på soffan igen så jag piggnar till lite...

Av Kicki - 4 december 2008 08:22

Men jo, Kicki har gått och kärat ner sig...REJÄLT!!

Sen i söndags har vi träffats varje dag, så fort han går ut genom dörren för att åka till jobbet, vill jag att han ska komma tillbax...

Det var så längesen jag kände så här starkt för någon, när vi är tillsammans är det bara vi, världen runt omkring lixom "försvinner"...



Ovido - Quiz & Flashcards