Alla inlägg den 9 december 2008

Av Kicki - 9 december 2008 19:50

Tänk vad fort man vänjer sig vid att vara två... Är själv idag (inte ensam, har ju lillen här) känns tomt... Tänkte att ja, då får jag väl passa på att tvätta då... och naturligtvis fanns ingen tvätt-tid *suck* Men imorrn kväll fanns det mellan 22-02, hur roligt är det att stå i tvättstugan den tiden på dygnet??? JAG tycker iaf att det är en värdelös tid, men det var bara till att boka den. Sååå imorrn får jag betat av min jättehög med tvätt, skäms nästan att säga det, men jag har inte tvättat på 4!! veckor, så nu finns nästan inga kläder kvar att ha på sig... (har man mkt kläder då??) Och älsklingen skulle inte komma hit imorrn heller så då kan jag ju lika gärna ägna kvällen åt att tvätta =)

Ska ta och städa bilen imorrn oxå... DET behövs!! Upptäckte för ett par veckor sedan att jag glömt ta sommardäcken ur bagageutrymmet =) Måste jag göra, drar ju mer bensin om de ligger kvar... Sen hade vi ju det där med glykolen, kolla oljan, fylla på spolarvätska etc, etc

ja, morgondagen blir ingen slöardag =)


Sen har jag matteprovet som jag måste ta och plugga inför... skulle skrivit provet på torsdag, men då ska jag jobba så jag fick skjutit upp det till fredag, tar tydligen runt 4 timmar (nationellt prov i matte c) Oroar mig lite...har inte räknat något sen jag hoppade av komvux, borde jag ha gjort eftersom jag bestämde att göra färdigt den kursen... jaja det ordnar sig nog. Får jag bara G så blir jag ändå nöjd =)

Ovido - Quiz & Flashcards