Direktlänk till inlägg 15 december 2008

???

Av Kicki - 15 december 2008 17:11

Finns det nån mer som tror att det går att älska en person redan efter någon dag...

Jag upptäckte att jag faktiskt älskar min Sonny redan efter vår första natt tillsammans, har redan kommit fram till att jag vill inte leva utan honom!!

(självklart skulle jag det ändå, har ju mina barn oxå...) Men det är verkligen så det känns!

Mitt liv har helt plötsligt fått en mening (fortfarande förutom mina barn...) en ordentlig anledning, nån som jag vill dela min ålderdom med! Barnen blir ju faktiskt äldre och så småningom behöver de inte oss föräldrar längre...då är det skönt att ha hittat den man vill ha den överblivna tiden med.

Som jag skrev för nån dag sedan, så fort han lämnar mig vill jag att han ska komma tillbax, nu har jag inte fått träffa honom sen igår kväll och det känns som en evighet... dessutom kommer jag inte träffa honom förrän på onsdag kväll vilket känns ännu mer som en evighet!! =( Varför kan man inte reglera tiden så den går i den takt man vill... då skulle det redan vara onsdagskväll och jag skulle vara i min älsklings famn och sen skulle jag låta tiden gå supersakta fram till lördag då jag ska lämna honom igen i flera dagar...

LOVE HIM SO MUCH!!! <3<3<3<3<3 

 
 
Ingen bild

malin

16 december 2008 05:38

jodå de går visst. kände samma känsla när jag träffade min älskling. man har liksom hittat sin pusselbit;)

 
Ann

Ann

16 december 2008 20:11

Men gumman det e självklart att det går!!! Jag gjorde det ju.. =) Det e en helt underbar o underlig känsla.. men det är lycka!!
Ta hand om dig vännen o tack för att du finns!!

Stora kramar!!!

http://missanmy.bloggagratis.se

 
Beckah

Beckah

23 december 2008 02:24

Glad för din skull och JA jag VET att man kan älska någon efter EN dag. jag kände så för Peter. Inte för att förringa mina andra kärlekar men de har mer växt fram men med Peter var det knall fall från första stund.

http://beckahbitch.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 9 maj 2011 20:22

Long time... Ja, här händer det lite för mkt på det personliga planet för att få ork till att blogga, men som vanligt så är det en TÄVLING som fått mig att blogga igen ;-)   Well, som många andra tjejer med mig så bara ÄLSKAR jag skor... (förvå...

Av Kicki - 15 juni 2010 21:05

Har en fruktansvärt jobbig pollenallergi, för ett par år sedan gick jag på något som heter hyposensibilisering... typ vaccinering mot allergi. Det innebär att med jämna mellanrum får en spruta med allergener (det man är allergisk emot) under en längr...

Av Kicki - 13 juni 2010 19:51

Mina kattfröknar har haft otur, de har råkat ut för en okastrerad hankatt som tycker att han ska vara herre på täppan. Jag trodde att de råkat ut för en räv eller nåt, men i fredags när jag kom till veterinären så var hennes första fråga om vi hade e...

Av Kicki - 8 juni 2010 11:06

Lääänge sedan jag skrev nu... Har tyvärr lite svårt att få rumpan ur, även fast jag egentligen tycker det är roligt att skriva... Jaja, ska försöka bli lite bättre på att skriva och inte bara läsa andras ;-) Undersökningarna är iaf klara och enli...

Av Kicki - 5 januari 2010 10:14

Fortfarande samma problem med kroppen och inga svar än... och ingen magnetröntgen än =/ *suck* Jaja, det kommer väl, men jag vill veta NU!!!   Snart åker vi till Thailand, jag och älsklingen, pappsis med fru och syster med pojkvän. Ska bli så s...

Ovido - Quiz & Flashcards