Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Kicki - 18 juni 2009 14:20

Som jag skrev sist har jag haft domningar i ben och armar + yrsel... Nttaen mellan tisdag och onsdag fick jag dessutom krampanfall... Som tur var, var det på onsdagen jag skulle till läkaren ang mina "besvär"... Hon skickade remiss till Neurolog i Borås... och om jag hade något fler krampanfall skulle jag höra av mig... Hade ett till inatt... =( Så jag har fått träffa läkare idag med, som gjorde lite fler tester... Sen har hon beställt en CT med kontrast i väntan på Neurologen, enligt henne kommer Neurologen att vilja ha det ändå...  enligt de neurologiska testerna hon gjorde var jag iaf normal... =/

Jaja, vi får väl se vad resultaten blir, efter resterande tester och röntgen m.m


Ikväll ska jag iaf umgås med syster och ha lite filmkväll... och hoppas att jag slipper kramper inatt...

Ovido - Quiz & Flashcards