Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Kicki - 19 mars 2009 21:16

Hittade en utmaning på bdb... ville inte göra den där bara... min sons kompisar... =)


Du är utmanad!
SEXTEST FÖR MODIGA!



Är du oskuld? - Nej
Har du haft sex med någon med samma kön? - Ja
När hade du sex senast? - Lördags  

Vem hade du sex med senast? - Sonny så klart
Haft sex på offentlig toalett? - Ja
Haft sex i duschen? - Jadå =)
Kollat porrfilm? - Ja
Haft sex i snön? - Nej
Haft trekant? - Ja
När blev du av med din oskuld? - 16

Haft gruppsex? - Nope

Haft sex på öppen plats? - Ja
Drömt sexdrömmar? - Ja
Blivit påkommen när du haft sex? - Ja.
Haft sex i en bil? - Ja
Sugit av någon? - Ja
Slickat någon? - Ja
Hur många har du haft sex med? - 30-35
Haft sex i någon annans säng? - Ja
Ångrat att du haft sex med någon? - Ja
Haft sex på stranden? - Nej
Vem tog din oskuld? - Frank Van Der Meer
Har du tagit nåns oskuld? - Tror inte det...
Har/haft kk? - Ja
Haft sex med någon annans flick /pojkvän? - Nope
Tänkt på någon annan när du haft sex? - Nope, sånt fixar inte jag...
Haft sex i någons förälders säng? - Jadå
Haft sex i sjö/hav/pool? - Jajamensan
Haft sex med någon kompis bror / syster? - Ja, fast vi var egentligen bara bekanta...
Somnat under sex? - Nope, eller jo, fast inte nykter... =D
Haft sex när det är andra i rummet? - Nope
Varit med någon som är äldre än dig? - Ja
Varit med någon som är yngre än dig själv? - Ja

Sen om jag svarat ärligt på alla frågor det vet man aldrig =)

Av Kicki - 19 mars 2009 21:02

Ja, jag fick faktiskt ändan ur och röjde i klädkammaren idag... 1 säck med ratade kläder blev det + att jag kom fram till att det är dax för mig att åka till affären med min pant... har en säck med burkar och 1 säck med pet-flaskor och två kassar med glasflaskor... Undras hur mkt pengar det blir... =)


Dessutom har jag haft dagis här idag... blev väckt vid 10 över 5 imorse, syrran undrade om jag kunde ta hand om hennes febriga son så hon kunde jobba... eftersom jag ändå var hemma med min egen. Självklart ställde jag upp!! När han sedan vaknade till igen efter att ha sovit en stund i min säng, var min feberfri och systersonen höll sig ända till em innan hans feber gick upp igen, vilket innebär att här var full rulle heeela dagen. =)


Och nu på kvällen har vi vart hos min väninna Åsa som har fått fixat frissen på min lille snygging, så nu är han ännu snyggare =) Han ville ha tuppkam ;-)

Så det var bara att ringa till hans pappsis och förankra den tanken där oxå, så det inte blir en STOR överraskning på söndag när han ska dit igen... efter lite övertalning från min sida gick han med på det... =D


Här får ni se hur snygg han blev =)

Ovido - Quiz & Flashcards