Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Kicki - 16 mars 2009 08:49

Fick hem min son igår vid 17.30-tiden, lite småynklig men inte så farligt... men han ville lägga sig och titta på film, så jag sa till honom  att jag skulle fixa det om en halvtimme så blir det lagom att sova direkt efter... så han gick och gjorde sig iordning satte på tv:n och la sig i sängen... när jag kommer in strax innan 18 så stensover han... väldigt ovanligt för detta är en kvällspigg liten pojk... Han vaknade till igen vid 21-tiden och undrade när han skulle få se filmen... =) Jag kramade om honom och ungen var brännhet... 39.7 graders feber... inte alls konstigt han somnade på det viset... =)

Så nu blir vi hemma idag och imorrn...

Hmmm åsså var jag sjuk själv förra veckan - undras om det blir nån lön den här månaden... *suck* Jaja, allt ordnar sig nog, men det är såååå dumt att vi lyckas bli sjuka så tätt inpå, han var ju hos sin pappa förra veckan så det är ju inte jag som smittat honom... Men det blir MIN ekonomi som får ta smällen =(

Ovido - Quiz & Flashcards