Alla inlägg under januari 2010

Av Kicki - 5 januari 2010 10:14

Fortfarande samma problem med kroppen och inga svar än... och ingen magnetröntgen än =/ *suck*

Jaja, det kommer väl, men jag vill veta NU!!!


Snart åker vi till Thailand, jag och älsklingen, pappsis med fru och syster med pojkvän. Ska bli så skönt att lämna allt och bara vara ett tag. 4 veckor blir vi borta =)=) Enda problemet som jag kan se är väl att 4 veckor är en lång tid att vara ifrån mina barn... (fast samtidigt kanske det är så många intryck att det inte hinns med att sakna så mkt)

Men GUD VAD JAG LÄÄÄÄNGTAR!!! Den 27 denna månaden ger vi oss iväg!

Har börjat så smått att fundera på vad jag ska packa... men inte mkt mer än så än. Måste snart göras det med =) Men det är iaf ett roligt måste.

Sen kanske man borde ta kontakt med VC och ta reda på ifall det är något vaccin som behövs tas... Passet är fixat iaf, ska bara till stationen och hämta det, fick sms om det från polisen igår =) Sen är det några fler småsaker som behöver göras, som att färga håret tex. Ska göras idag!!

Annat som ska göras idag är tvätta, handla lite och ev låta sonen komma iväg till vårt gamla bostadsområde så han får rasa av sig lite =)=)


Ovido - Quiz & Flashcards