Direktlänk till inlägg 2 april 2009

????

Av Kicki - 2 april 2009 17:51

Hur kan det komma sig att det ska vara såååå förbaskat svårt att komma igång med städning????

Kanske för att det är så TRÅKIGT!!!

Måste ju, här ser ut som en bomb slagit ner och på söndag ska det komma hit folk på kaffe och tårta eftersom jag fyller år på tisdag... Visserligen är det mest familj, men ändå!!

Men mkt av det stökiga beror på att min gamla soffa fortfarande står kvar här i v-rummet, måste få hjälp att bära upp den på vinden så länge... Sen har vi barnens rum... Isch vad det ser ut, där är det nog ett DUSSIN bomber som slagit ner... =/ Och älsklingen har jag inte träffat sen i söndags... han har magsjuka, saknar honom som fan!!! Men, jag vill ju inte bli smittad, har redan vart borta från jobbet alldeles för mkt redan!!

Men nåt roligt har jag oxå att berätta =) Nu vet jag var jag ska vara fram tills års-skiftet iaf =) Jag blir kvar i Sätila på äldreboendet där jag är nu. Det erbjudande min chef hade till mig var egentligen chefen inom psykiatrin som hade... ett grav-vik på ett psykboende där de ska få in nya brukare med "bland-diagnoser" dvs personer med både alkohol- eller drog-missbruk blandat med psykisk sjukdom... Kände att det inte var något jag borde jobba med, ligger för nära min egen barndom, då jag är uppvuxen med en mamma med alkoholmissbruksproblem...

Jaja, får väl ta och sätta igång... =)=) 

 
 
aza

aza

2 april 2009 23:58

Inte kul att städa..Dessutom inte när det är så himla vackert väder ute!!
Grattis,härligt att höra att du får stanna kvar i Sätila...Du saknar inte omsorgen?
Ha det bäst!! Kram

http://aza.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

3 april 2009 09:01

Heeej!!!

Grattis till fortsatta jobbet! Jätte skoj att du får vara kvar! =)

Nä vet hur tråkigt det e o städa... =/
Men du vet hur härligt det e när det e städat o frächt!! =)

O Grattis i förskott till fyllerår dagen.. =) Vet att det e några dagar kvar men lika bra o säga det nu så jag inte fr bannor sen om ja glömmer.. =P

Ta hand om dig gumman!
Krraaammmm!!!!

http://missanmy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 9 maj 2011 20:22

Long time... Ja, här händer det lite för mkt på det personliga planet för att få ork till att blogga, men som vanligt så är det en TÄVLING som fått mig att blogga igen ;-)   Well, som många andra tjejer med mig så bara ÄLSKAR jag skor... (förvå...

Av Kicki - 15 juni 2010 21:05

Har en fruktansvärt jobbig pollenallergi, för ett par år sedan gick jag på något som heter hyposensibilisering... typ vaccinering mot allergi. Det innebär att med jämna mellanrum får en spruta med allergener (det man är allergisk emot) under en längr...

Av Kicki - 13 juni 2010 19:51

Mina kattfröknar har haft otur, de har råkat ut för en okastrerad hankatt som tycker att han ska vara herre på täppan. Jag trodde att de råkat ut för en räv eller nåt, men i fredags när jag kom till veterinären så var hennes första fråga om vi hade e...

Av Kicki - 8 juni 2010 11:06

Lääänge sedan jag skrev nu... Har tyvärr lite svårt att få rumpan ur, även fast jag egentligen tycker det är roligt att skriva... Jaja, ska försöka bli lite bättre på att skriva och inte bara läsa andras ;-) Undersökningarna är iaf klara och enli...

Av Kicki - 5 januari 2010 10:14

Fortfarande samma problem med kroppen och inga svar än... och ingen magnetröntgen än =/ *suck* Jaja, det kommer väl, men jag vill veta NU!!!   Snart åker vi till Thailand, jag och älsklingen, pappsis med fru och syster med pojkvän. Ska bli så s...

Ovido - Quiz & Flashcards