Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Hittade en lista...=)

Av Kicki - 14 februari 2009 19:15

Din/ditt första:
Operation - En tiithålsoperation som blev en riktig...2002 på hösten
Piercing - öronen, 1981...

Sport - nja... har börjat lite smått att kika på hockey...
Husdjur - Katt!
Semester -Med pappa till Tyskland och Italien =) 1987...


Konsert - Var faktiskt på Pink Floyd med min pappsis... tror det var -94

Kärlek - Norsk kille vid namn Tommy Aslaksen... var väl runt 10 år tror jag =)


Just nu:

Äter du  - Ingenting...lite godis och snacks iofs..=)
Dricker du - Öl =)

Ska du - göra klart listan
Lyssnar du på - Data surr, TV:n och Sonny emellanåt =)
Väntar du på - VÅREN OCH SOMMAREN, Längtar efter lite värme nu.. 
Tittar du på - Datorskärmen och Lite på Döda Poeters Sällskap som går på TV:n..
Har på du på dig - Leggings och en klänning...

Din framtid:
Barn - Räcker med de två jag har + mina 4 st bonus...
Giftemål - Ja, trodde inte det efter skilsmässan, men nu känns det riktigt bra... vi får väl se om det blir så... =)

Karriär - Gärna!

Vad du föredrar (motsatta könet):
Kramar eller kyssar
- Måste jag välja???

Kortare eller längre - Längre
Snygg mage eller snygga armar - ORKA
Busig eller lydig - busig

Har du någonsin:
Kysst en främling - japp
Tappat bort glasögon/linser - Nope
Brutit ett ben -Nä, men jag hade en spricka i foten när jag var runt 11 år
Rymt hemifrån - Mmmm skulle rymma till min kompis Sofia när jag var 9... fast jag kom inte längre än ut genom fönstret innan jag blev fast... =)

Röntgats - Ja
Krossat någons hjärta - Ja, det var en jobbig tid...
Nobbat någon (som haft känslor för dig) - Vet faktiskt inte...

Gråtit när någon dött - Ja!

Tror du på:
Kärlek vid första ögonkastet - Jupp =)
Gud - vet inte längre... för 15 år sen skulle jag sagt JA...
Mirakel - Japp

Aliens - ???

Magi - ???
Ett himmelrike - ???

Tomten - Nja, kanske... inte just jultomten, men hustomtar...
Änglar - Absolut!!

Transformers - Nej

Blandat:
Är du kär i någon? - Ja!!
Önskar du att du bodde någon annanstans? - Nej, inte just nu... men i framtiden vill jag bo med min älskling...

Tycker andra att du är attraktiv? - Ja, jag tror det... har fått höra det ett par ggr iaf...
Dricker du? - Ja,
Använder du droger? - Nej!
Röker du? - Ja..
Vilket shampoo använder du? - Det jag har i badrummet för stunden...
Vilken parfym använder du? - Helst Yria från Yves Rocher =)
Vad är du rädd för? - Oj, djupt vatten är väl EN av sakerna jag är rädd för...
Gillar du att tvätta? - Nä, fast hade jag haft egen maskin hade det varit lättare...

 
 
aza

aza

15 februari 2009 06:02

Nämen..Heej!
Allt väl med dej?
Kram

http://aza.bilddagboken.se

 
Ann

Ann

16 februari 2009 05:14

Heej!!!
hehe så du har hittat en lista.. =) Sånna kan vara roliga ibland.. hehe
Ja nu ska jag viväg till jobbet.. blä vill verkligen inte detta alls....
Ta hand om dig!!!

Krrraaaaammmm!!!!!

http://missanmy.bloggagratis.se

 
Aza

Aza

20 februari 2009 05:51

Go Morgon!!
Kom ju och tänka på...Har du inga hundar kvar??Minns ju dina otroligt söta valpar :)
Ha en bra dag! Kram

http://aza.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kicki - 9 maj 2011 20:22

Long time... Ja, här händer det lite för mkt på det personliga planet för att få ork till att blogga, men som vanligt så är det en TÄVLING som fått mig att blogga igen ;-)   Well, som många andra tjejer med mig så bara ÄLSKAR jag skor... (förvå...

Av Kicki - 15 juni 2010 21:05

Har en fruktansvärt jobbig pollenallergi, för ett par år sedan gick jag på något som heter hyposensibilisering... typ vaccinering mot allergi. Det innebär att med jämna mellanrum får en spruta med allergener (det man är allergisk emot) under en längr...

Av Kicki - 13 juni 2010 19:51

Mina kattfröknar har haft otur, de har råkat ut för en okastrerad hankatt som tycker att han ska vara herre på täppan. Jag trodde att de råkat ut för en räv eller nåt, men i fredags när jag kom till veterinären så var hennes första fråga om vi hade e...

Av Kicki - 8 juni 2010 11:06

Lääänge sedan jag skrev nu... Har tyvärr lite svårt att få rumpan ur, även fast jag egentligen tycker det är roligt att skriva... Jaja, ska försöka bli lite bättre på att skriva och inte bara läsa andras ;-) Undersökningarna är iaf klara och enli...

Av Kicki - 5 januari 2010 10:14

Fortfarande samma problem med kroppen och inga svar än... och ingen magnetröntgen än =/ *suck* Jaja, det kommer väl, men jag vill veta NU!!!   Snart åker vi till Thailand, jag och älsklingen, pappsis med fru och syster med pojkvän. Ska bli så s...

Ovido - Quiz & Flashcards