Alla inlägg den 29 november 2008

Av Kicki - 29 november 2008 14:18

För de som det undgått är det första advent imorrn, då ska du ha fått fram alla stjärnor, stakar, gardiner, bakat pepparkakor, byggt pepparkakshus och gärna oxå storstädat...

Har du inte börjat, SKYNDA DIG!!

Allvarligt talat, vem fan bryr sig om just du eller jag fått fram allt till den första söndagen i advent ^^

Men ärligt nu... jag är PRECIS likadan... har nu bakat pepparkakor med systersonen och mina två pojkar... har oxå bytt gardiner, både i köket och hängt upp min nya gardin som jag fick av barnens farmor, (hon hade tänkt sig den i köket) i mitt vardagsrum =D

Pepparkakshuset ligger i köket och väntar på att bli "ihoplimmat" en stake är framme, resten skall alldeles strax hämtas ner från vinden...

Storstädningen däremot, blir inte idag... Har redan lyckats paja ryggen i baket...=/

Dessutom hinner jag inte, om bara 1½ timme ska jag fira systersonens 3 år i livet =)

Imorrn ska allt vara färdigt, och jag ska inte vara hemma på hela fm, så jag får inte ens sitta och njuta av att det är färdigt...eller ja, lite får jag nog sitta ner och njuta imorrn, fast först på kvällen, och då får jag ju dessutom trevligt sällskap =)


Nä nu måste jag SKYNDA MIG, har ju MASSOR kvar att göra =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards